Ostoskori on tyhjä.

Tuotevertailussa ei ole tuotteita.

VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT

Voimassa 24.2.2016 alkaen

 

 

SISÄLLYSLUETTELO

> 1. Yleistä verkkokaupasta

> 2. Tilaaminen

> 3. Maksaminen verkkokaupassa

>> 3.1 Klarna maksutapa

>> 3.2 Klarna Lasku - 14 pv maksuaikaa

>> 3.3 Klarna Tili – Maksa erissä alk 9€ / kk

> 4. Hinnat

> 5. Toimitusaika

> 6. Toimitustapa

>> 6.1. Toimitukset useassa eri lähetyksessä

>> 6.2. Toimituksen seurantakoodi

>> 6.3. Noutamaton lähetys
>> 6.4. Kuljetuksen vastaanottaminen ja tarkistaminen

> 7. Henkilötiedot

> 8. Vaihto- ja palautusehdot

>> 8.1. Palautuksesta aiheutuvat kulut

> 9. Takuu

> 10. Reklamaatiot

> 11. Muut ehdot ja vastuut

> 12. Muuta

> 13. For international customers

 

 

 

1. Yleistä verkkokaupasta

 

Verkkokaupan omistaa Reale Ilmajoki (myöhemmin ”myyjä”), y-tunnus 0581989-1. Myymme verkkokaupan kautta tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.

 

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Verkkokaupan tarjoukset ja hinnat koskevat vain verkkokaupan kautta tehtyjä tilauksia.

 

Sopimusehtoihin ja niiden soveltamiseen sovelletaan Suomen lakia.

 

 

 

2. Tilaaminen

 

2.1. Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.reale-kaluste.fi ostoskorin kautta, puhelimella tai sähköpostilla. Kaikki tilaukset vahvistetaan automaattisella sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

2.2. Tilauksessa asiakkaan tulee ilmoittaa nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Ostoskorissa ovat valmiiksi näkyvillä tilattavaksi halutut tuotteet ja hinnat, maininta maksutavasta ja kotiinkuljetuksesta. Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta.

 

2.3. Asiakkaan lähetettyä tilauksen on tehty sopimus sitova. Tilauksen lähettäminen katsotaan sitovaksi sopimukseksi molemminpuolisesti, eikä sitä kumpikaan osapuoli voi yksipuolisesti muuttaa. Molemmat osapuolet ovat sitoutuneet noudattamaan sopimushetkellä voimassa olleita tilaus- ja sopimusehtoja kaikilta osin. Tilauksen tehtyään asiakkaan on katsottu hyväksyneen tilaus- ja sopimusehdot, tuotteen ominaisuudet, voimassa olleet tarjoukset ja toimitusajat ja ymmärtäneen informaatiokuvakkeiden sisällön, esimerkiksi sen, että tuotteen väri voi luonnossa poiketa nettikaupan sivuilla esitellyistä värimalleista.

 

2.4. Myyjä on sitoutunut toimittamaan sopimuksen mukaisen tuotteen voimassa olleiden hintojen, ominaisuuksien ja tilausehtojen mukaisesti. Myyjä on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle kuluttajansuojalain mukaisesti viipymättä, jos tuotteen ominaisuudet tai toimitusajat ovat muuttuneet sivustoilla sopimushetkellä ilmoitetusta poikkeaviksi. Tällöin asiakkaalla on myös oikeus tuotteen vaihtamiseen tai tilauksen perumiseen.

 

 

 

3. Maksaminen verkkokaupassa

 

Maksupalvelun tarjoaa Maksuturva Group Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksuturva Group Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. Maksun saajana on Maksuturva Group Oy.

 

Verkkopankit

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)

Kortilla maksaessasi kauppa syntyy asiakkaan ja Maksuturva Group Oy:n välille. Verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä toimittaa tuotteet tai palvelut ja käsittelee mahdolliset reklamaatiot. Maksun saajana näkyy Maksuturva Group Oy, joka myös käsittelee maksutapahtumia koskevat reklamaatiot.

 

 

Yhteystiedot:

Maksuturva Group Oy

y-tunnus: 2121703-0

Ruoholahdenkatu 23

00180 HELSINKI

Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00

www.maksuturva.fi

 

3.1. Klarna maksutapa

 

Verkkokaupassa voidaan maksaa myös Klarna laskulla ja Klarna tilillä. Luoton myöntää Klarna.

 

3.2. Klarna Lasku - 14 pv maksuaikaa

Klarna Laskun avulla ostoksellesi 14 pv maksuaikaa. Senkin jälkeen voit päättää, maksatko koko summan kerralla, vai lyhennätkö loppusummaa pienemmissä erissä.

 

3.3. Klarna Tili – Maksa erissä alk 9€ / kk

Klarna Tili auttaa jakamaan maksut tasaisesti kooten eri kaupoista tehdyt ostot yhdelle laskulle, jonka maksaminen on helppoa aina seuraavan kuukauden lopussa. Voit myös jakaa maksuja, ja päättää, minkä verran kuukaudessa maksat.

 

4. Hinnat

 

4.1. Tuotteiden hinnat ovat voimassa aina siitä päivästä lukien, kun ne ovat julkaistu myyjän sivustolla

 

4.2. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

 

4.3. Tuotteiden hinnat eivät sisällä kuljetusta. Kuljetuksen erillinen hinta näkyy ostoskori-vaiheessa, jolloin voit valita eri vaihtoehdoista sinulle sopivan kuljetusmuodon.

 

 

 

 

5. Toimitusaika

 

5.1. Myyjä on sitoutunut toimittamaan tuotteet asiakkaalle mainittujen toimitusaikojen puitteissa. Myyjä ei vastaa sellaisista viivästyksistä, joihin myyjä ei ole osallinen eikä itse pysty vaikuttamaan, kuten maahantuojan tai tehtaan tuotannollisista tai muista ongelmista.

 

5.2. Myyjä on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle tuotteen saatavuuteen, toimitusaikoihin tai tuotteen laatuun ja ominaisuuksiin liittyvistä muutoksista asiakkaalle kuluttajansuojalain mukaisesti viivytyksettä.

 

5.3 Tuotesivulla tuotteen tilana voi olla ”Varastossa”, ”Tulossa varastoon” tai ”Tilaustuote”


Varastossa

Maininta ”varastossa” tarkoittaa, että tuote löytyy keskusvarastoltamme Ilmajoelta. Tällöin tilaus toimitetaan mahdollisimman nopeasti. Toimitusaika varastotuotteille on keskimäärin 1-2 viikkoa. Pienemmät paketit, joiden toimitusajaksi on valittavissa Posti tai Matkahuolto, toimitetaan yleensä huomattavasti nopeammin.

 

Tulossa varastoon

Maininta ”Tulossa varastoon” tarkoittaa, että tuote on tulossa keskusvarastollemme. Tämän maininnan perässä on myös sen hetkiseen tietoon pohjautuva mahdollisimman tarkka arvio tuotteen saapumisajasta. Tuotteen saavuttua varastoomme, se toimitetaan asiakkaalle viipymättä

 

Tilaustuote

Maininta ”tilaustuote” tuotesivulla tarkoittaa, että tuote tilataan tavarantoimittajalta. Yleensä tämän maininnan yhteydessä tuotteen kuvauksessa on mainittu arvioitu toimitusaika tavarantoimittajalta keskusvarastoon, josta tilaus toimitetaan mahdollisimman pian.

 

 

6. Toimitustapa

 

 

Verkkokauppa myy paljon erikokoisia tuotteita. Ostoskorissa näet, mitkä toimitustavat valitsemiisi tuotteisiin on käytettävissä. Pienet tuotteet on saatavissa Postin tai Matkahuollon toimitustavoilla. Isompiin tuotteisiin, on ainoat toimitustavat ”kotiin toimitus” tai ”nouto myymälästä”.

 

Posti

Nouto postista
Nouda tilauksesi valitsemastasi postista. Saat ohjeet paketin saapuessa tekstiviestillä. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys.

Postin kotiinkuljetus

Posti tuo tilauksesi haluamaasi osoitteeseen ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä, ja sopii kanssasi toimitusajankohdan.

 

Matkahuolto

 

Lähellä -paketti
Paketti toimitetaan asiakasta lähinnä olevaan Matkahuoltoon tai Matkahuollon kumppanille (esim. lähikaupat). Saapumisilmoituksen yhteydessä saat tiedon nouto-osoitteesta. Voit halutessasi ilmoittaa haluamasi noutopaikan tilauksen lisätiedoissa.

Bussipaketti

Paketti toimitetaan lähimpään Matkahuoltoon, josta asiakas noutaa lähetyksen. Saat saapumisilmoituksen, kun paketti on noudettavana.

Jakopaketti

Matkahuollon kotiintoimitus. Paketti toimitetaan asiakkaan kotiosoitteeseen ja asiakkaan on oltava vastaanottamassa lähetys. Parhaiten Jakopaketti toimitetaan yritysosoitteisiin.

 

Kotiintoimitus 50€
Oma kehuttu kotiinkuljetuksemme. Kuljetamme pääosan kotiintoimituksista omilla autoillamme. Toimitukset ajetaan suuntakuormina päivittäin. Tilatessasi Pohjois- tai Itä-Suomeen, voimme käyttää myös Postin rahtipalvelua, joka kuljettaa tuotteet kotipihaan saakka. Toimitukset pääkaupunkiseudulle, pirkanmaalle, päijät-hämeeseen, varsinais-suomeen ja satakuntaan kuljetetaan pääosin omalla kalustollamme. Jos paikanpäällä on kantoapua, voi kuljettajamme auttaa tuotteiden asuntoon asti kantamisessa. Käytettäessä Postin rahtipalvelua, ei asuntoon asti kantoa ole saatavilla toistaiseksi.

 

Nouto myymälästä 0€

Voit valita toimitustavaksi noudon myymälästämme Vaasasta tai Ilmajoelta. Huom! Ilmoitamme sinulle, kun lähetys on valmiina noudettavaksi. Jos tuotteilla on kiire, ole yhteydessä myymälään ennen noutoa. Vaasan myymälästä noudettavien tuotteiden toimitusaika Vaasaan on noin 1-3 päivää.

 

 

Poikkeustapaukset

Valitessasi tilauksellesi 50€ hintaisen kotiintoimituksen, huomioithan seuraavat asiat:

Toimitusosoitteeseen johtavan tien on oltava sellaisessa kunnossa, että iso pakettiautomme

pääsee kohteeseen helposti.

Ota yhteys myyntiimme ennen tilaamista seuraavissa tapauksissa:

- Toimitusosoitteeseen johtaa vain lauttayhteys

- Toimitusosoitteeseen vie huonokuntoinen tie

Huom! Hankalissa kohteissa voit tilata toimituksen myös muuhun kuin kotiosoitteeseesi.

(esimerkiksi huoltoasemalle, tienhaaraan, satamaan...)

 

 

6.1. Toimitukset useassa eri lähetyksessä

 

Asiakkaan ostaessa useamman kuin yhden tuotteen kerralla, tuotteet saattavat saapua erikseen toimitettuina. Tuotteet toimitetaan pääosin yhdessä erässä, kun viimeinenkin tuote on varastossamme valmiina toimitukseen. Huomaathan tämän tilatessasi myöhemmin saapuvia tuotteita.

 

6.2. Toimituksen seurantakoodi

 

Ainoastaan Postin ja Matkahuollon lähetyksiin on saatavissa seurantakoodi. Lähetämme tämän seurantakoodin järjestelmästämme yleensä kun vahvistamme tilauksen toimitetuksi. Seurantakoodin löydät lähetyskuittauksesta. Postin lähetyskoodin tunnistat koodin alun ”JJFI” -merkkijonosta. Matkahuollon seurantakoodit alkavat kirjaimilla ”MH”.

 

6.3. Noutamaton lähetys

 

Postista tai Matkahuollosta noutamaton lähetys palautuu varastollemme noin kahden viikon kuluessa paketin saapumisesta noutopisteeseen. Huomaathan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Palautuksista on aina ensin oltava yhteydessä asiakaspalveluumme. Noutamattomista lähetyksistä veloitamme aina palautusrahdista syntyneet kustannukset. Noutamattomat paketit ovat noudettavissa myymälästämme Ilmajoelta. Halutessasi voimme postittaa palautuneen lähetyksen uudestaan ja tällöin veloitamme myös lähetyksen alkuperäiset toimituskulut uudestaan.

 

6.4. Kuljetuksen vastaanottaminen ja tarkistaminen

 

Vastaanottaessasi lähetystä on sinun tarkistettava lähetyksen kunto ennen rahtikirjan allekirjoittamista. Lähetyksen kuljettaja on velvollinen odottamaan lähetyksen kunnon tarkistamisen ajan. Suosittelemme avaamaan lähetyksen pakkauksia ja varmistamaan tuotteet myös piilevien virheiden varalta.

Lähetyksen rahtikirjaan on merkittävä jokainen lähetyksestä ulospäin näkyvä vaurio. Vaurioista on hyvä myös ottaa valokuva, ennen paketin avaamista. Emme korvaa kuljetuksessa aiheutuneista päällepäin näkyvistä vaurioista, jos niistä ei ole tehty merkintää rahtikirjaan.

Avaa vastaanottamasi lähetys mahdollisimman pian vastaanottamisen jälkeen, sillä reklamointiaika kuljetusyhtiöille piilovaurioissa on vain 7 vuorokautta. Tee ilmoitus vaurioista asiakaspalveluumme, niin me reklamoimme asiasta kuljetusyhtiölle. Huomaathan, että 7 vuorokauden määräaika koskee reklamointia kuljetusyhtiölle, joten varmuuden vuoksi meille kannattaa asiasta olla yhteydessä heti.

 

Kuljetusvauriotapauksissa huomioitavaa

- Kaikki ulospäin näkyvät vauriot on kirjattava rahtikirjaan
- Valokuvat vaurioista nopeuttavat käsittelyä huomattavasti
- Säästä kaikki vaurioituneen lähetyksen pakkaukset
- Kuljetusvauriotapauksissa vastaamme reklamaatioihin välittömästi, kun kuljetusyhtiö on antanut päätöksen asiasta

 

Epäselvissä tapauksissa, jos asiakas ei ole edellä mainittua näkyvää vauriota ilmoittanut rahdinkuljettajalle tai edellä mainittua ns. piilovauriota määräajan sisällä ilmoittanut myyjän asiakaspalveluun, saattaa vahinko koitua asiakkaan tappioksi. Myöhässä tehtyjä reklamaatioita emme valitettavasti voi ottaa käsittelyyn.

 

Kuluttajakaupan sääntöjen mukaisesti Myyjä on vastuussa tuotteesta jos se häviää tai rikkoutuu asiakkaalle toimitettaessa. Tuotteen vahingoittuessa tai hävitessä myyjälle palauttamisen yhteydessä on tuotteesta vastuussa asiakas tai kuljetuksesta vastuussa ollut kuljetusliike.

 

7. Henkilötiedot

 

 

 

Kirjattujen tilausten yhteydessä saadut asiakastiedot tallennetaan ainoastaan myyjän asiakasrekisteriä varten. Rekisteri on salainen ja vain myyjän asiakaspalvelukäytössä.

 

Myyjä ei saa luovuttaa asiakastietoja eteenpäin ilman asiakkaan suostumusta. Asiakkaalla on oikeus pyytää myyjää poistamaan rekisteristä henkilö- ja yhteystietonsa ilman erillistä syytä.

 

 

 

8. Vaihto- ja palautusehdot


Asiakkaan on aina ilmoitettava palautuksesta ja kaupan peruutuksesta myyjälle. Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen eivät riitä kaupan peruuttamiseksi. Kuluttajan on tehtävä peruutusilmoitus verkkokaupalle 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta ja palautettava tavara 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta.

Palautusoikeutta ei suoraan ole:
- Hygieniatuotteilla, joiden pakkaus on avattu (sängyt, patjat, tyynyt, petauspatjat, lakanat, vuodevaatteet)
- Tuotteilla, jotka on valmistettu yksilöllisesti asiakkaan tekemien valintojen perusteella. Tällaisia tuotteita verkkokaupassamme ovat esimerkiksi:
- Asiakkaan valitsemalla pituudella valmistetut käytävämatot

- Asiakkaan valitsemalla koolla valmistetut matot, joiden tuotesivuilla on mainittu ”tilaustuote”
- Asiakkaan valitsemalla verhoilulla tilauksesta valmistetut sohvat ja nojatuolit. Käytännössä näiden tuotteiden kohdalla tuotesivulla lukee ”Tilaustuote” ja asiakas pystyy alasvetovalikosta valitsemaan sohvan tai nojatuolin verhoilun ja/tai kätisyyden ym ominaisuuksia

- Asiakkaan valitsemilla ominaisuuksilla valmistetut sängyt ja patjat. Tällaisia tuotteita ovat sängyt ja patjat, joiden tuotesivulla mainitaan ”Tilaustuote” ja joiden tuotesivulta asiakas voi valita sängyn jousiston jäykkyyden ja/tai värin ja/tai koon.


Tapauskohtaisesti yllämainittujen tuotteiden osalta voidaan asiakkaan kanssa sopia palautuksesta tai vaihdosta yksilöllisin ehdoin.

 

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa virheellisen tuotteen, ota ensin yhteys myyjään.

Ota palautus- tai vaihtotapauksissa aina yhteys asiakaspalveluun. Asiakaspalvelustamme saat ohjeistuksen palautuksen tai vaihdon tekemiseen. Emme käsittele palautuksia tai vaihtoja, joista ei ole oltu yhteydessä asiakaspalveluumme.

Palautusoikeus koskee vain ehjässä alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteen ja pakkauksen on oltava kunnoltaan täysin vastaava kuin toimitettaessa.

 

Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.

 

Noutamaton lähetys palautuu varastollemme noin kahden viikon kuluessa paketin saapumisesta Postiin tai Matkahuoltoon. Huomaathan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Palautuksista on aina ensin oltava yhteydessä asiakaspalveluumme. Noutamattomista lähetyksistä veloitamme aina palautusrahdista syntyneet kustannukset. Noutamattomat paketit ovat noudettavissa myymälästämme Ilmajoelta. Halutessasi voimme postittaa palautuneen lähetyksen uudestaan ja tällöin veloitamme toimituskulut uudestaan.

 

 

Tuotteen kokonaissumma palautetaan asiakkaan tilille 30 päivän kuluessa tuotteen palauttamisesta, jos tuote on käyttämätön, myyntikuntoinen ja pakattuna alkuperäiseen pakkaukseensa.

 

Jos tuote on asiakkaan toimesta menettänyt myyntiarvoaan, asiakas on velvollinen korvaamaan myyjälle tuotteen myyntihinnan ja arvonalentumishinnan välisen erotuksen. Tällöin palautamme tuotteesta ja kuljetuksesta maksetun hinnan vähennettynä edellä mainitulla erotuksella. Tuotteen arvon aleneminen käsitellään tapauskohtaisesti.

 

8.1.Palautuksesta aiheutuvat kulut

 

Asiakas vastaa aina tilauksen palatuskuluista ja palauttamisesta kokonaisuudessaan itse.

 

Kuluttajaviraston ohje etäkaupan palautuksista löytyy osoitteesta: http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/tavaran-ja-maksun-palauttaminen/

 

 

 

9. Takuu

 

Asiakkaan tulee säilyttää myyjän lähettämä tilausvahvistus ja lähete tuotteen tilaamisesta takuuehdon täyttämiseksi.

 

Myyjä antaa kaikille tuotteille vähintään kuluttajansuojalain mukaisen puolen vuoden eli kuuden kuukauden takuun tuotteen vastaanottamispäivästä lukien.

 

Pidemmistä takuuajoista mainitaan kunkin pidemmän takuun omaavan tuotteen kohdalla erikseen. Tavarantoimittajat vastaavat tuotteidensa laadusta takuuaikana.

 

 

 

10. Reklamaatiot

 

Myyjä vastaa siitä, että asiakas saa tuotteen kotiinsa uutena ja sopimuksen mukaisena. Kuljetuksesta johtuneista vaurioista on tehtävä kirjallinen huomautus rahdinkuljettajalle vastaanottohetkellä ja lisäksi ilmoitettava välittömästi asiakaspalveluun kohtien 6.4. mukaisesti, mikäli ne ovat aiheuttaneet tuotteelle vauriota. Vialliset tuotteet palautuvat aina myyjälle ellei muuten ole sovittu. Viallisen tuotteen hävittäminen tai jälleenmyynti ilman myyjän lupaa on kielletty.

 

Jos tuotteessa kuluttajansuojalain mukaisen kuuden kuukauden aikana tuotteen normaalissa ja asianmukaisessa käytössä ilmenee virhe tai vaurio, katsotaan sen olleen tuotteessa jo ostohetkellä. Tällöin myyjä vastaa tuotteen korjauttamisesta tai korvaavan tuotteen toimittamisesta asiakkaalle. Ensisijaisesti myyjällä on oikeus korjata virheellinen tuote, toissijaisesti vaihtaa se toiseen vastaavaan tuotteeseen tai tehdä asiakkaalle rahallinen hyvitys. Kaupan purku tulee kysymykseen vasta mikäli korjaus tai vaihto ei onnistu. Asiakkaan tulee ilmoittaa tuotteen viasta myyjän asiakaspalveluun välittömästi sen havaittuaan. Myyjä neuvoo asiakasta jatkotoimenpiteistä henkilökohtaisesti.

 

10.1. Myyjä ei vastaa

 

1) Tuotteen väärinkäytöstä aiheutuneita vaurioista

 

2) Asiakkaan huolimattomuudesta ja ymmärtämättömyydestä johtuneista vaurioista esimerkiksi tuotteen kasaamiseen liittyvissä tapauksissa

 

3) Tuotteen normaalin käytön aiheuttamasta tuotteen kulumisesta, esimerkiksi patjan tai sohvan istuimen normaalista muotoutumisesta käytön aikana tai tuotteen lakkapinnan himmenemisestä käytön takia.

 

4) Normaalista puulaadun käyttäytymisestä sellaisten tuotteiden kohdalla. Näiden tuotteiden reklamaatiot käsitellään aina tapauskohtaisesti.

 

 

 

11. Muut ehdot ja vastuut

 

Myyjä ei vastaa asiakkaan tekemistä mittausvirheistä, jolloin esimerkiksi kulmadivaanin osat eivät mahdu ulko-ovesta sisälle tai pitkät tuotteet eivät mahdu kääntymään eteisen kulmista. Myyjä ei vastaa myöskään edellä mainitusta johtuneista tilanteista, jolloin tuotetta on jouduttu säilyttämään sellaisessa tilassa, esimerkiksi ulkoilmassa, että tuotteesta on saattanut esimerkiksi kastumisen takia tulla myyntikelvoton,vaikka olisikin alkuperäisessä pakkauksessaan. Tällaisissa tapauksissa emme hyväksy tuotteen palauttamista, vaan lähetämme tuotteen takaisin asiakkaan kustannuksella.

 

Tapaukset ja tilanteet, joista näissä sopimusehdoissa ei ole mainintaa, käsitellään Suomen lain ja kuluttajakaupasta säädettyjen lakien ja sääntöjen mukaan.

 

12. Muuta

 

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tilaamalla verkkokaupasta, asiakas hyväksyy nämä toimitusehdot automaattisesti. Jos toimitusehdoista on kysyttävää tai epävarmuutta tulkinnasta, on asiakkaan oltava yhteydessä myyjään ennen tilauksen tekemistä.

 

Myyjä käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

 

Huom! Ongelmatilanteissa otamme ensisijaisesti yhteyttä sinuun sähköpostitse, joten ilmoitathan oikean ja toimivan sähköpostiosoitteesi tilauksesi yhteydessä.

 

Osa myymistämme huonekaluista toimitetaan valmiiksi koottuna ja osa osissa. Mikäli tuotteen kuvauksessa ei mainita tuotteen olevan valmiiksi koottuna, toimitetaan tuote osissa.

 

 

 

For international customers

 

These web pages are only in Finnish. However, we can serve our customers also in English via e-mail or telephone, if needed.

 

Shipping to other EU-contries than Finland, please contact us. To check the delivery time and shipping cost, please contact us (info@lahdesmaki.fi) before making your order.